«ԱՇԽԱՐՀԻ ՄԵԾԱԳՈՒՅՆ ՎԱՃԱՌԱԿԱՆԸ», ՕԳ ՄԱՆՏԻՆՈ (THE GREATEST SALESMAN IN THE WORLD, OG MANDINO)

«ԱՇԽԱՐՀԻ ՄԵԾԱԳՈՒՅՆ ՎԱՃԱՌԱԿԱՆԸ», ՕԳ ՄԱՆՏԻՆՈ
(THE GREATEST SALESMAN IN THE WORLD, OG MANDINO)

Մեջբերում: «Ես կապրեմ այս օրն այնպես, ասես այն լինի վերջինն իմ կյանքում: Այս օրը այն ամենն է, ինչ ես ունեմ, և այս ժամերը իմ հավերժությունն են: Ես կդիմավորեմ արևածագը ուրախության ճիչերով, ասես մահապատժի դատապարտված մեկը, ում պատժի իրագործումը հետաձգվել է ևս մեկ օրով: Ես կընկալեմ այս օրը, որպես անգին գանձ: Իմ սիրտը կլցվի երախտագիտությամբ այն մարդկանց հանդեպ, ովքեր երեկ դիմավորում էին արևածագը, բայց այսօր արդեն չկան: Ես իսկապես հաջողակ եմ, որովհետև այս օրվա ժամերը չվաստակած պարգև են ինձ համար: Ինչո՞ւ ես պետք է ապրեմ հավելյալ մեկ օր, երբ ինձնից լավերն արդեն չկան: Գուցե նրանք արդեն հասե՞լ էին իրենց նպատակներին, իսկ ես դեռ պետք է հասցնե՞մ դա անել: Եվ այս օրը ևս մեկ հնարավորություն է ինձ համար դառնալ այն, ինչ ես կարող եմ դառնալ»:

7 ՉԱՓԱԶԱՆՑ ՕԳՏԱԿԱՐ ԲԻԶՆԵՍ ԳՐՔԵՐ (internest.am)

Մենք գտնում ենք մեր կյանքում այն, ինչ ինքներս ենք նրանում ներդնում։
Էմերսոն

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *