Հաշվետվություն

Հաշվետվություն

ԴԻՋԻԹԵՔ 2022 ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԱՐԹԱԿ ԵՐԵՎԱՆԻ «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ – Սիմոն Ավետիսյան (edublogs.org)

Դիջիթեք 2022

Այս տարի ինձ և կուրսընկերոջս հնարավորություն ընձեռնվեց դիջիթեքյան դասընթացներ վարել, ֆոտոտշոփ և իլյուստրատոր ծրագրերը։ Ես ուրախ էի քանզի ինձ հնարավորություն տևվեց վարել դասեր, ինչը ինձ պետք էր գալու հետագայում։

Շաբաթական 2 օր ընկերոջս հետ դասընթացեր էր վարում հյուսիսային դպրոցում դասերի ժամանակ մեծ փորձ էր ձեռք բերում։ Դասընթացների ժամանակ ծանոթացա հետաքրքրաշարժ երեխաների հետ, որոնց մեծ ցանկություն ունեին սովորելու։

ԴԻՋԻԹԵՔ 2022 ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԱՐԹԱԿ ԵՐԵՎԱՆԻ «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ – Սիմոն Ավետիսյան (edublogs.org)

Բնագիտատեխնիկական ստուգատես

Այս տարի նաև անցկացրի SMM, և Էլեկտրոնային շուկայի ուսումնասիրություն դասընթաց ուսուցչուհուս հետ համատեղ։ Դասընթացի շրջանակներում բացահայտեցինք Էլեկտրոնային շուկաները և մարքեթինգային քայլերը։

Սեմինարի մի մասը վարեցի ՝ ես , նաև հետաքրքիր և ինտերակտիվ նյութ էի պատրաստել մասնակիցների համար։ Մասնակիցները պատասխանում էին նախօրոք առաջադրված հարցերին, այնուհետև իրականացվում էր քննարկում։

Շուկայի ուսումնասիրություն։ Ամփոփումներ | Մաթեմատիկական բլոգ (wordpress.com)

Մարզական ստուգատես

Մարզական ստուգատեսի շրջանակներում այցելեցի սահադաշտ և Լեռնանիստ ճամփորդության։

Ավելին կարող եք ծանոթանա այստեղ ՝

Գեղասահք – Սիմոն Ավետիսյան (edublogs.org)

Լեռնանիստ

Դիջիթեքյան այլ դասընթացներ

Դիջիթեք 2022-ի շրջանակներում մասնակցեցի ինչպես իմ ընկերների, այնպես էլ այլ սոբվորողների կազամակերպած դասընթացներին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *