Բիզնես մարքեինգ Նախագիծ

See the source image

Ժամանակահատվածը- 01.22.2021 ժամը՝ 11:00

Մասնակիցները- Քոլեջի ուսանողներ, և բոլոր ցանկացողներ:

Վայրը ՝ «Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր» ,Քոլեջ

Նպատակ – Ձեռք բերել գիտելիքներ բիզնես մտածողության, մարքեթինգի և ժամանակի ճիշտ կառավարման մասին:

Ընթացքը – Դասը կընթանա պրեզենտացիայով, ուղեղների գրոհով, այլ հետաքրքրություններով:

Ամփոփում- Մասնակաիցները ձեռք կբերեն գիտելիքներ բիզնես մտծողության, ժամանակի ճիշտ կառավարման, նորաստեղծ բիզնես ստեղծելու ճիշտ ուղիների և մարքեթինգի մասին:

Խորհրդատու ուսուցիչ – Ելենա Օհանյան

Նախագծի ժամանակ օգտագործվող նյութերը ՝ հղմամաբ, ուղեղների գրոհները՝ հղմամբ, սլայդը ՝ հղմամբ:

Ամփոփում – Նախագծի արդյունքում մասնակիցները ձեռք բերեցին գիտելիքներ նորաստեղծ բիզնես ստողծելու, բիզնես գաղափարների, մարքեթինքի մասին: Դասը ընթացավ պրեզենտացիայով, և ալյ հետաքրքրություններով: Նախագծի մասնակիցները սեբերեցին կազմել բիզնես պլան իրենց հետագա բիզնեսների համար, ինչպես նաև սեվերեցին, թե ինչ ռազմավարություն պետք է ընտրել շուկայում առաջինը լինելու համար: Մասնակիցները իմացանք Մարքեթինգ  կարևոր քայլերը  ի ՞նչ արժեք տրամադրել հաճախորդներին, հաճախորդների ո՞ր խնդիրները պետք է օգնել լուծել, հաճախորդների ո՞ր պահանջմունքներն է ընկերությունը բավարարում: Քննարկեցինք մի շարք բիզնեսնների մարքեթինգային քայերը: Իմ կարծիքով ունեցանք շատ հետաքրքիր և կարոևոր դաս, և շնորհակալ եմ, որ ինձ հնարավորություն շնորհվեց իմ ունեցած գիտելիքներով կիսվել իմ դասընկերների հետ, և իմ խորհրդատու ուսուցչուհուն՝ Ելենա Օհանյանին ինձ օգնելու համար:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *